Iva Ljubičić Lukić i Kosjenka Turkulin istaknute su hrvatske pijanistice, obje sa mnoštvom nastupa diljem Hrvatske i šire. U duu djeluju od 2012. godine. Njihov repertoar obuhvaća niz djela od klasike do 21. stoljeća i uključuje najvažnije skladbe pisane za klavir četveroručno. Dosad su kao duo nastupile u brojnim gradovima diljem Hrvatske i inozemstva. Redovito surađuju s ansamblom Glazbene staze.
Osnivačice su i umjetničke voditeljice Zagrebačkog festivala klavirskih dua koji se održava od 2016. godine u okviru kojeg, uz koncerte, redovito organiziraju stručne skupove i tribine. Iva Lubičić Lukić i Kosjenka Turkulin, praizvele su više djela hrvatskih autora (Zoran Juranić, Frano Parać, Ivan Končić) te su pokrenule i niz Notnih izdanja Zagrebačkog festivala klavirskih dua sa djelima hrvatskih autora za ovaj sastav.
Kosjenka Turkulin počela je učiti klavir u razredu Ljerke Čavić-Tomčik na Glazbenom učilištu Elly Bašić. Godine 2003. osvojila je stipendiju koja joj je omogućila da kao jedan od pet stipendista polazi Colleggio del mondo unito dell' Adriatico u talijanskom gradiću Duinu. Usporedo, pohađa međunarodnu glazbenu školu Tršćanskog trija gdje pohađa nastavu klavira kod Alberta Miodinija i komorne glazbe sa članovima Tršćanskog trija (Dario de Rosa, Renato Zanettovich,) te Maureen Jones i Enrica Bronzija.
Diplomirala je klavir na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu u razredu Đorđa Stanettija. Na Konzervatoriju u Parmi završila je studij komorne glazbe u razredu Pierpaola Maurizzija, a na istoj ustanovi nastavu klavira pratila je u klasi profesorice Elisabette Ghidini.
Pohađala je dvogodišnji seminar komorne glazbe u razredu Parmskog Trija na Accadmia di Fiesole u Firenzi. Kao komorna glazbenica osvojila je prve nagrade na Međunarodnim natjecanjima Città di Montichiari (duo klavir i violončelo) i Riviera Etrusca (lied).
Ostvarila je brojne nastupe u domovini i inozemstvu kao solistica i članica komornih sastava (Tribina Darko Lukić, Musica no museu - Rio de Janeiro, Arpe del Mondo - Cagliari, ciklus Virtuoso, ciklus Vinko Lesić, ciklus koncerata „Iz Salona Očić“, Rapske ljetne večeri, Glazbene staze...). Redovito surađuje sa pjevačima (Marija Lešaja, Ana Jembrek) i svira u klavirskom duu sa pijanisticom Ivom Ljubičić Lukić uz koju je i umjetnička voditeljica „Zagrebačkog festivala klavirskih dua“. Uz Taru Horvat i Andriju Šimića članica je klavirskog trija Roter Igel. Zaposlena je kao korepetitor gudačkog odjela G.U. Elly Bašić u Zagrebu.
Pijanistica Iva Ljubičić Lukić završila je diplomski i poslijediplomski studij usavršavanja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Pavice Gvozdić i poslijediplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu iz područja menadžmenta u kulturi. Tijekom školovanja osvojila je brojne nagrade na državnim i međunarodnim natjecanjima pijanista. Usavršavala se na seminarima uglednih pijanista (E. Indjić, R. Muraro, B. Romanov, N. Flores). Ostvarila je nastupe diljem Hrvatske (ciklusi Virtuoso, Mladi za mlade, Iz Salona Očić, Tribina Darko Lukić, Makarsko ljeto, Festival Rendez-vous, Rapske glazbene večeri, Senjske koncertne večeri, Festival Glazba i riječ u Cavtatu…) i u inozemstvu (Italija, Slovenija, Makedonija, Švicarska, Irska). Sudjeluje u izvođenju edukativnih umjetničkih programa u organizaciji Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske (Ruksak (pun) kulture) i Hrvatske glazbene mladeži (Glazba u kvartu).
Uz solističke nastupe, osobito njeguje komorno muziciranje. Voditeljica je i osnivačica koncertnog ciklusa Glazbene staze i članica ansambla Glazbene staze – jedinog hrvatskog „pierrot“ sastava. Djeluje u ansamblu Le trio uz sopranisticu Mariju Lešaju i flautisticu Edu Rimanić te u duu s pijanisticom Kosjenkom Turkulin s kojom osniva Zagrebački festival klavirskih dua.
Uz koncertne i organizacijske aktivnosti, surađuje s brojnim kompozitorima i praizvodi njihova djela, autorica je više prilagodbi za različite komorne sastave, redaktorica je notnih izdanja za klavir četveroručno. 2022. godine izdavačka kuća Cantus izdaje nosač zvuka Pierrot project op. 1 ansambla Glazbene staze.
Od 2007. godine zaposlena je kao profesorica klavira u Glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu gdje sa svojim učenicima postiže uspjehe na brojnim nastupima i nagrade na natjecanjima pijanista u Hrvatskoj i inozemstvu.
TIBOR NAGLIĆ je počeo svirati klavir sa osam godina te je pokazivao izrazit interes za glazbu. Tijekom školovanja u Velikoj Gorici i Zagrebu u klasi Ivanke Kordić koncertirao je diljem Hrvatske te osvajao brojne državne i međunarodne pijanističke nagrade (Zagreb, Stresa, Moncalieri, Radzyn). Potom odlazi na studij u Katowice (Poljska) gdje je diplomirao klavir u klasi Czeslawa Stanczyka na Muzičkoj akademiji Karol Szymanowski. Nakon toga je završio i poslijediplomski studij u klasi Lovre Pogorelića na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je magistrirao 2004. godine. Radio je kao pedagog na glazbenim školama u Zagrebu, Sisku, Velikoj Gorici i Samoboru. Trenutno je zaposlen kao umjetnički suradnik na Gudačkom odjelu Muzičke akademije u Zagrebu gdje radi i svira sa studentima i mladim umjetnicima. Surađivao je sa Marcom Grazianijem, Bojanom Čičićem, Evom Mach, Nikom Zlatarić, Krešimirom Pustičkim, Krešimirom Bedekom, Srđanom Bulatom, Lovrom Peretićem, Lukom Lovrekovićem i drugima. Stalni je suradnik Dubrovačkog simfonijskog orkestra kao pijanist i korepetitor.
KREŠIMIR STARČEVIĆ je započeo učiti klavir u Umjetničkoj školi Franje Lučića u Velikoj Gorici u klasi Andreje Markulin, a diplomirao je u klasi Đorđa Stanettija na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Usavršavao se na Sveučilištu za glazbu i scenske umjetnosti u Beču u klasi Stefana Vladara. Nastupio je na festivalima kao što su Dubrovačke ljetne igre, Osorske glazbene večeri, Glazbene večeri u sv. Donatu, Samoborska glazbena jesen, Festival sv. Marka, Muzički biennale Zagreb i mnogi drugi. Solistički je nastupio uz Zagrebačku filharmoniju, Simfonijski orkestar HRT-a, Zagrebačke soliste i Simfonijski orkestar Muzičke akademije u Zagrebu pod vodstvom dirigenata Pavla Dešpalja, Mladena Tarbuka, Saše Britvića i Tončija Bilića. Surađuje s glazbenicima kao što su Krešimir Stražanac, Marco Graziani, Latica Anić, Antonija Jurin Starčević, Bruno Philipp, Lovro Merčep i Vedran Kocelj. Dobitnik je Nagrade grada Samobora na natjecanju Ferdo Livadić, Nagradu za najbolju umjetničku suradnju na 50. Tribini Darko Lukić te Nagrade Grada Velike Gorice s likom Franje pl. Lučića. Proteklih godina redovito osmišljava i izvodi koncerte kojima obilježava značajne obljetnice rođenja ili smrti velikih skladatelja (Debussy, Beethoven, Saint-Saëns, Detoni, Bersa, Rahmanjinov).
Virna Kljaković (1990.) rođena u Splitu gdje je i započela svoje glazbeno obrazovanje u najranijoj dobi u klasi prof. Ivane Oreb. Diplomirala je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Đure Tikvice, a potom nastavila poslijediplomski studij klavirske izvedbe i komorne glazbe na Sveučilištu za glazbu i izvedbene umjetnosti u Beču, u klasi prof. StephanaMollera.
Tijekom karijere održala je brojne solističke i komorne nastupe u Hrvatskoj i inozemstvu. Svirala je na važnim koncertnim pozornicama i festivalima kao što su Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog, Hrvatski glazbeni zavod, Hrvatsko narodno kazalište u Splitu, Kulhaus u Berlinu, Gesellschaft für Musiktheater i Die Turnhalle u Beču, San Daniele International Piano Meeting u Italiji, Luis SpohrFestival u Njemačkoj, Festival Darko Lukić, Samoborska glazbena jesen, Osorske glazbene večeri, Splitsko ljeto, Svjetski kongres saksofonista i brojni drugi. Nastupila je i kao solistica s orkestrom Hrvatskog narodnog kazališta.
Tri godine zaredom bila je gošća festivala Palermo Classica na Siciliji.
Godine 2016. dobitnica je nagrade Vinko Lesić za najboljeg mladog glazbenika, koju dodjeljuje Hrvatska glazbena mladež (Jeunesses Musicales International). Svoje znanje i umjetnički izraz dodatno je usavršavala na radionicama i majstorskim tečajevima kod uglednih pedagoga kao što su Karl-Heinz Kämmerling, Arbo Valdma, Natalia Trull, Naum Grubert, Simon Trpčeski, Pascal Nemirovsky, Ivan Urwalov, Irina Osipova i mnogi drugi.
Izuzetno je aktivna u području komorne glazbe te kao klavirska suradnica brojnim glazbenicima. Posebno njeguje interes za suvremenu glazbu, nastupajući kao članica interdisciplinarne skupine „Synesthetic project“, koja povezuje suvremenu glazbu, ples i vizualne umjetnosti. Nastupala je u Italiji, Njemačkoj, Irskoj, Sloveniji, Austriji i Hrvatskoj. Videozapisi njezinih koncerata i izvedbi dosegli su milijunske preglede na YouTubeu i ostalim mrežama.
Uz izvođačku umjetnost, bavi se i pedagoškim radom te je stalno zaposlena kao profesor klavira i korepetitor na Glazbenom učilištu Elly Bašić u Zagrebu.
Maša Novosel (1987.) svoje glazbeno obrazovanje započinje u glazbenoj školi Rudolfa Matza u klasi profesorice Srebrenke Crnković-Završki. Slijedi matura u srednjoj glazbenoj školi Pavla Markovca kod profesorice Jelice Kuzmin kao i matura u XVI. Jezičnoj gimnaziji.
2006. godine započinje svoj studij solističkog i pedagoškog smjera na Glazbenoj akademiji u Karlsruheu (Njemačka) u klasi profesora Petera Eichera, te kasnije u klasama profesora Michaela Uhdea i Markusa Stangea. U lipnju 2013. godine završava magisterij za klavir solo te započinje novi magisterij iz komorne glazbe kod profesora Michalea Uhdea i profesorice Angelike Merkle koji završava 2015. godine.
Već kao studentica se intenzivno posvećuje komornoj glazbi u različitim sastavima. Kao korepetitor prati klasu viole profesora Lüthya. Između ostalog postaje službeni korepetitor za viole International Mendelssohn festivala u Hamburgu. U sklopu studija se usavršava za pratnju pjevača u tehnici „Lied“ u klasi profesora Markusa Hadulla.
Iskustva koja je imala priliku steći pri brojnim suradnjama sa poznatim pedagozima kao što su Karl-Heinz Kämmerling, Laszlo Baranyai, Mariann Abraham, Lev Natochenny, Igor Laszko i Salvatore Spano imaju veliki utjecaj na njezin glazbeni razvitak.
Maša Novosel je nastupala na mnogim značajnim koncertima i uspješno sudjelovala na brojnim natjecanjima između kojih se mogu izdvojiti državno natjecanje u Dubrovniku 2005. godine gdje osvaja prvu nagradu, zatim drugu nagradu na međunarodnom natjecanju „Zlatko Grgošević“ 2001., drugu nagradu na natjecanju „Mladi virtuozi“ 2004., te posebne nagrade u kategoriji izvedbi djela hrvatskih kompozitora na istoimenom natjecanju kao i na natjecanju „Lions-Club“.
Sa komornim orkestrom „Zagrebački solisti“ izvodi klavirski koncert Wolfganga Amadeusa Mozarta u A-Duru, KV 414.
Sudjeluje na brojnim koncertima u sklopu Glazbene akademije u Karlsruheu. Između ostalog „Ein deutsches Requiem“ Johannesa Brahmsa u izvedbi za 2 klavira, soliste, zbor i udaraljke pod vodstvom Holgera Specka. Slijede nastupi na festivalima „Duga Schumannova noć“, „Putevi vremena 1- kompozicijska priča Karlsruhea“, „Virtuoz Liszt“, nastupi unutar izložbi „Camille Corot. Priroda i san“ i "Degas. Klasika i Eksperiment" te sudjelovanje na simpoziju "Angewandtes musikalisches Denken – Jürgen Uhde zum 100. Geburtstag“.
2013. godine predstavlja Hrvatsku na festivalu "Hrvatski tjedan" u Strasbourgu. Sa violistom Björnom Sperlingom sudjeluje u ciklusu koncerata unutar kojih izvodi djela Roberta Schumanna, Johannesa Brahmsa i Paula Hindemitha. Između ostalog nastupaju u sklopu kulturnog programa „Korrespondenzen Baden-Baden e. V.“ u vijećnici Baden-Badena koji je obilježen brojnim pozitivnim kritikama novina. Unutar prijateljske suradnje sa Glazbenom akademijom u Natalu (Brazil) 2015. godine izvodi Beethovenov "Tripelkonzert" uz pratnju orkestra "Sinfonica" sa violinisticom Juliom Ungureanu i čelistom Benedictom Klöcknerom, te klavirski koncert br. 2 u g-molu Sergeja Prokofjeva.
Maša Novosel se od 2018. godine posebno posvećuje praizvedbama manje poznatih skladatelja poput Roberta Kahna, Sophie Westenholz i Friedricha Wilhelma Kückena čije kompozicije izvodi na festivalima u Mecklenburgu te njemačkom radiju. U suradnji sa izdavačkom kućom "Edition Massonneau" u sklopu ovih projekata zajedno sa pjevačima Sophiom Maeno i Andreasom Beinhauerom 2024. godine izlazi i njen prvi album „Friedrich Wilhelm Kücken Romantične pjesme“ pod njemačkom diskografskom kućom Rondeau.
Tokom dugogodišnje suradnje sa pjevačicom Sophiom Maeno izvodi brojne recitale koji uključuju biografski ciklus koncerata "Max Reger. Pjesma i Život". Uz poziv prof. dr. Susanne Popp, autorice biografskog djela o životu Maxa Regera, 2024. godine gostuju na festivalu „Dani Maxa Regera“ gdje u dvije večeri izvode preko 30 pjesama ovog skladatelja.
Maša Novosel živi u Zagrebu i radi kao umjetnički suradnik na Glazbenom učilištu „Elly Bašić“.
Mia Miljković Đuzel svoje prvo glazbeno obrazovanje dobiva u rezredu Larisse i Alekseja Goljak u Novalji. Prvi samostalni recital ostvaruje s trinaest godina u Guvernerovoj palači u Rijeci. Nakon ubrzano završene Srednje glazbene škole Blagoja Berse u Zadru, u klasi prof. Nenada Novaka, s petnaest godina, kao iznimno nadareni kandidat, upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu. Godine 2008. diplomira u razredu Đorđa Stanettia i Karl-Heinza Kämmerlinga. Svoju prvu umjetničku specijalizaciju dobiva u razredu Dubravke Tomšić Srebotnjak na Akademiji za glazbu u Ljubljani. Nakon toga, upisuje završni stupanj usavršavanja na Međunarodnoj akademiji Incontri col Maestro u Imoli u razredu Riccarda Risalitija te se istovremeno usavršava na Konzervatoriju Arrigo Boito u Parmi u razredu Andree Padove.
Višestruka je stipendistica Međunarodne akademije Liechtenstein, gdje pohađa intezivne majstorske tečajeve Milane Chernyavske , a za iznimne rezultate 2008. godine biva nagrađena i TOP stipendijom. Osvojila je i prve nagrade na Državnim natjecanjima učenika i studenata glazbe, prvu i apsolutnu nagradu na Međunarodnom natjecanju Pienello Val Tidone (Italija), prvu nagradu na Međunarodnom dječjem natjecanju Stupanj k savršenstvu (Moskva), prvu nagradu na natjecanju Zlatko Grgošević, treću nagradu na natjecanju EPTA (Osijek), drugu nagradu na međunarodnom natjecanju Nuova Coppa Pianisti (Osimu), Nagradu Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog na tribini Darko Lukić kao i mnoge druge nagrade. Aktivno je sudjelovala na mnogobrojnim majstorskim tečajevima (V. Azkenazy, B. Lupo, E. Krasovsky, A. Valdma, J. Rose, A. Lucchesini, H. Pallson, Ph. Fowke).
Nastupila je uz Zagrebačku filharmoniju, Orkestar Toscanini, Hrvatski komorni orkestar, Simfonijski puhački orkestar hrvatske vojske, Orkestar Muzičke akademije u Zagrebu, Simfonijski orkestar Akademije za glazbu u Ljubljani, te je surađivala s dirigentima kao što su A. Kalajdžić, G.Nenna, S. Edwards, C. Meters. Ostvarila je čitav niz uspješnih nastupa kao solist ili komorni suradnik (KD Vatroslava Lisinskog, Cankarjev dom, Hrvatski glazbeni zavod, Palača Gvozdanović, Palazzo Petitot-Parma, Dvorana Union- Maribor, Roundhouse London, Festival hrvatske glazbe u Beču, Diapason festival, Dubrovačke ljetne igre, Festival komorne glazbe u Gijonu, Turneja Taipei-Ilan). Snimala je za HTV, RTV Slovenija i Tajvansku televiziju. Od 2014. godine intezivno se bavi pedagoškim radom, a od 2015. godine djeluje kao predavač na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Jelena Pavić glazbeno obrazovanje započela je u Sinju, a nastavila u srednjoj školi „Josip Hatze“ u Splitu, nakon čega je studirala klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Karl Heinz-Kammerlinga i prof. Đorđa Stanettija. Usavršavala se na pijanističkoj akademiji „Steinway Society“ u Veroni te kod brojnih uglednih pedagoga. Dobitnica je mnogih državnih i međunarodnih nagrada, među kojima se ističe pobjeda na natjecanju „Mladi virtuozi“, nagrada „Ferdo Livadić“, finale međunarodnog natjecanja u Ettlingenu te dvostruka Rektorova nagrada 2011. godine.
Kao solistica nastupila je s orkestrima u Hrvatskoj i inozemstvu, a posebno se pamti njezin nastup na otvorenju jubilarnog 50. Muzičkog biennala Zagreb uz Zagrebačku filharmoniju, kada je izvela Kelemenov Koncert za klavir i orkestar. Aktivno se bavi komornom glazbom te je surađivala s uglednim violinistima, violončelistima i pjevačima, a kao korepetitor radila je sa studentima najistaknutijih hrvatskih vokalnih pedagoga. Od 2012. djeluje i pedagoški, a od 2014. zaposlena je kao umjetnički suradnik na gudačkom odsjeku Muzičke akademije u Zagrebu.
Nadia Varga Modrić klavir uči od svoje pete godine kod majke, a kasnije u klasi prof. Ivane Hercezi i Jelice Kuzmin. Laureatkinja je državnih natjecanja HDGPP, međunarodnog natjecanja «Etide i skale», natjecanja komornih sastava u klavirskom duu, te finalistica natjecanja «EPTA», 1999. godine.
Magistrirala je studij glasovira u Grazu na Sveučilištu za glazbu i dramske umjetnosti u klasi prof. Eike Strauba. Usavršavala se kod istaknutih klavirskih pedagoga i pedagoga za komornu glazbu: Jurice Muraija, Laszla Baranyaja, Erike Frieser, Michaela Geesa, Chia Chou (Trio «Parnassus»), Stacey Bartsch...
Kao solist, korepetitor i komorni glazbenik, nastupala je diljem Hrvatske i inozemstva (Austrija, Mađarska, Italija, Njemačka, Slovačka, Liechtenstein, Švicarska...) Radila je kao službeni korepetitor na majstorskim tečajevima profesora Rudolfa Leopolda (Austrija), Gerharda Mantela (Njemačka) i Valtera Dešpalja (Hrvatska), službeni korepetitor natjecanja „Rudolf Matz“ i natjecanja Papandopulo te natjecanja Antonio Janigro.
Snimala je za HRT i ORF. Bila je stipendistica fondacije „Musik und Jugend“. Nastupala je uz Simfonijski orkestar HRT-a i Hrvatski komorni orkestar. U duetu sa Zitom Draušnik nastupila je na Osorskim glazbenim večerima, festivalu “Sommets Musicaux de Gstaad” u Ženevi, Rapskim glazbenim večerima.. Duo je dobitnik nagrade Darko Lukić i nagrade Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog u sezoni 2010./2011.
Radi kao umjetnički suradnik na Muzičkoj akademiji u Zagrebu.
Domagoj Gušćić (Zagreb, 1982.) diplomirao je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu i usavršavao se u klasi Đure Tikvice. Aktivan kao solisti i komorni glazbenik, Domagoj je nastupao u brojnim europskim zemljama, Rusiji i SADu. Surađuje s nizom eminentnih hrvatskih i stranih umjetnika.
Nastupao je kao solist uz pratnju Zagrebačke filharmonije, Simfonijskog orkestra Muzičke akademije, Zagrebačkog omladinskog komornog orkestra te Komornog orkestra glazbene škole Pavla Markovca. Od 2014. djeluje kao orkestralni pijanist Simfonijskog orkestra Hrvatske radiotelevizije, od studenog 2016. surađuje sa Zagrebačkom Filharmonijom, a od travnja 2017. sa Varaždinskim komornim orkestrom. Također surađuje s komornim ansamblom WISE (Wien International Soloists Ensemble), te ansamblom OKTOS, čiji stalni član je postao u rujnu 2021.
Osnovao je Max Bruch trio s klarinetistom Markom Zavišićem i violisticom Hiwote Tadesse na jesen 2017., s kojim je ostvario niz zapaženih koncertnih nastupa diljem Hrvatske te osvojio 2. nagradu na natjecanju Papandopulo u kategoriji neklasičnih komornih sastava u jesen 2019.
Sudjelovao je na brojnim pijanističkim i komornim festivalima, među kojima se ističu recitali na međunarodnim festivalima Nei suoni dei luoghi, Vareš Classic Festivalu s ansamblom WISE, festivalu “Dubrovnik u pozno ljeto” u Kneževom dvoru, festivalu “Musica Maxima”, MAG Sezoni te na Fermata Festivalu na Korčuli.
Nastupao je u sezonama “Lisinski subotom” i “Ljeto u Klovićevim dvorima” te sudjelovao u ciklusima “Mladi u Lisinskom“ te “Mladi glazbenici u Matici Hrvatskoj”. Ostvario je zapažene nastupe u ciklusu Virtuoso u Hrvatskom glazbenom zavodu, u kojem sudjeluje od osnivanja, među kojima se ističu solistički recital s djelima S. Rahmanjinova 2004. te nastup na večeri 24 sata F. Chopina 2010. godine.
Radio je kao službena klavirska pratnja na međunarodnim natjecanjima “Antonio Janigro”, “Antonio Janigro za mlade celliste”, “Papandopulo”, “Vaclav Huml”, “Mladi virtuozi”, “Poreč Fest”, “Rudolf Matz” i “Bistrički zvukolik” u Hrvatskoj te na međunarodnom natjecanju “SVIREL” u Sloveniji.
Od listopada 2010. sudjeluje je na Međunarodnom Hugo Staehle festivalu za mlade pijaniste u Kasselu, Njemačkoj kao predavač. U svibnju 2012. sudjelovao je na međunarodnoj konferenciji Transformacija obrazovanja i glazbena kultura: tradicija i sadašnjost u Odessi, Ukrajini gdje je održao recital s predavanjem.
Od 2008. član je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika, a od 2012. stalno je zaposlen na Muzičkoj akademiji kao umjetnički suradnik.
IVAN STOJANOV (2006. Kavadarci, Makedonija) svoje glazbeno obrazovanje započinje s osam godina u glazbenoj školi „Lazo Micev Rale“ u Kavadarcima, najprije učeći saksofon, a dvije godine kasnije i klavir. Osnovno obrazovanje završava u klasi prof. Vesne Pavlove.
Obrazovanje nastavlja u DMBUC „Ilija Nikolovski – Luj“-Skopje, u klasi prof. Katerine Ćetković Fidanovske.
Tijekom školovanja osvojio je brojne prve nagrade na državnim i međunarodnim natjecanjima iz klavira i harmonije.
Godine 2024. na međunarodnom natjecanju mladih umjetnika „Ohridski biseri“ osvaja drugu nagradu i nagradu Saveza glazbenih umjetnika Makedonije (SMUM) čime ostvaruje i recital na festivalu „Zlatna Lira“. Na istom je natjecanju osvojio i stipendiju Hrvatske glazbene mladeži za sudjelovanje na Ljetnoj pijanističkoj školi u Grožnjanu, Hrvatska, gdje je imao priliku raditi s uglednim profesorima Katarinom Krpan, Danielom Otom, Ioannisom Potamousisom, Konstantinom Krasnitskym i Aleksandrom Serdarom.
Tijekom školovanja sudjelovao je i na seminarima profesora Tutu Aydinoğlu, Goare None Lazić i Philippa Scheuchera. Sudjelovao je u projektu ERASMUS+ u Varaždinu gdje je predstavljao školu DMBUC „Ilija Nikolovski – Luj“ iz Skopja. Održao je više samostalnih recitala u gradovima širom Makedonije, od kojih je posljednji održan u organizaciji “JMI – Macedonia” svibnju 2025. U lipnju 2023. prvi je puta nastupio kao solist uz orkestar Makedonske filharmonije u izvedbi Koncerta za klavir i orkestar u G-duru Mauricea Ravela.
Ivan Stojanov je od akademske godine 2025./2026. student Muzičke akademije u Zagrebu u klasi prof.art. Katarine Krpan.
VIKTOR RAFAJLOVSKI rođen je 2003. godine u Skopju, Makedonija. Od 2009. do 2022. bio je učenik Osnovne i srednje muzičke škole DMBUC-a “Ilija Nikolovski-Luj” – Skopje u klasi prof. Katerine Ćetković Fidanovske. Trenutno se nalazi na 4. godini studija na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Katarine Krpan. Tijekom osnovnog i srednjeg obrazovanja osvojio je više od 30 prvih nagrada na državnim i međunarodnim natjecanjima. Dobitnik je i prvog mjesta na državnim natjecanjima 2019., 2021. i 2022.
Između ostalih, osvojio je i prve nagrade na međunarodnom natjecanju Ohridski biseri (2020.) i međunarodnom natjecanju Davorin Jenko (2023.) a laureat je i međunarodnih natjecanja “Polihimnija” (2020.) i “San Dona di Piave” (2021.). Dobitnik je nagrade “Daniel Stefani” međunarodnog pijanističkog natjecanja “Humberto Quagliata” 2023. godine te nagrade za najbolju izvedbu klasične sonate međunarodnog pijanističkog natjecanja “De Bach au Jazz” u Ateni 2025. godine. Godine 2025. osvojio je prvu nagradu kao i Rotary nagradu te je proglašen laureatom kao i najboljim natjecateljem međunarodnog natjecanja Festival pijanizma Sremska Mitrovica, a na istom je natjecanju osvojio i nagradu udruženja B2 za najartističnijeg natjecatelja.
Vrlo je aktivan komorni glazbenik te često nastupa kao član klavirskog trija (uz Katarinu Kocelj i Lovru Tunukovića) koji je osvojio prvu nagradu županijskog i državnog natjecanja HDGPP 2024. kao i u duu s violončelistom Jankom Frankovićem s kojim je na međunarodnom natjecanju Premio nuove musiche u Italiji 2025. godine osvojio prvu nagradu i naslov laureata.
Nastupao je kao solist uz Makedonsku i Zagrebačku Filharmoniju, na festivalima Ohridsko Ljeto i Muzički Biennale Zagreb, ostvario trajnu snimku klavirskog koncerta skladatelja Vige Kovačića uz pratnju Simfonijskog orkestra Hrvatske radiotelevizije i maestra Pascala Rophéa, surađuje s ansamblom Cantus te je održao velik broj recitala diljem zemlje i inozemstva između kojih i koncerte održane u velikoj koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog, dvorani Blagoje Bersa u Zagrebu, Teatro Metropolitano Astra San Donna di Piave, Teatro del Casinò di Sanremo u Italiji, u dvorani Makedonske filharmonije u Skopju te u velikoj dvorani Kolarac u Beogradu.
Usavršavao se kod profesora Vladimira Krpana, Denisa Zardija, Antonia Di Cristofana, Ioannisa Potamousisa, Aleksandra Serdara, Hajdi Elzesera, Kaline Mrmevske, Yuri Bogdanova, Jánosa Balázsa i Simona Trpčeskog.
Klavirski duo Karša osnovan je 2006. godine, a iz ove dugogodišnje suradnje osim bogatog repertoara proizlaze i sjajna umjetnička ostvarenja na brojnim koncertima diljem Hrvatske i u inozemstvu. Na XXII. međunarodnom pijanističkom natjecanju „Camillo Togni“ (Brescia, Italija) 2010. godine osvojili su 3. nagradu i brončanu medalju, a posvećenost ovom vidu komornog muziciranja rezultira i vlastitom redakcijom notnog izdanja Sonate in Fa za klavir četveroručno Antuna Sorkočevića objavljenom u travnju 2017. godine. Dio su projektnog tima koji organizira međunarodni festival klavirskih dua „Quattromania“ koji se od 2023. godine održava u Osijeku.
RENATA KARŠA rođena je u Vinkovcima gdje započinje glazbeno obrazovanje. Nastavlja ga u Osijeku pritom osvajajući nagrade na republičkim i saveznim natjecanjima (Varaždin, Sarajevo). Diplomirala je klavir u klasi prof. Damira Sekošana na Muzičkoj akademiji u Zagrebu s izvrsnim ocjenama, a zatim i magistrirala u klasi prof. Pavice Gvozdić.
Održala je recitale u svim većim glazbenim središtima Hrvatske (Zagreb, Split, Rijeka, Varaždin, Dubrovnik, Osijek), nastupala je u sklopu međunarodnih festivala Dani Milka Kelemena, te Hvarskih ljetnih priredbi, a koncertirala je i u Italiji, Poljskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Austriji, Bosni i Hercegovini, Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj i Sjevernoj Makedoniji. Nakon nastupa na jednom od najvećih i najprestižnijih pijanističkih natjecanja -
XIII. Chopinovom natjecanju u Varšavi, solističkim recitalom rezerviranom za najistaknutije mlade pijaniste završila je međunarodni IX. Memorijal „Darko Lukić“ u Osijeku. Višestranost njenog umjetničkog djelovanja ogleda se u brojnim solističkim koncertima i nastupima uz pratnju orkestara (Društveni orkestar HGZ-a, orkestar Muzičke akademije u Zagrebu, Simfonijski orkestar HRT-a, Osječki komorni orkestar), te u komornim sastavima i umjetničkoj suradnji s mnogim uglednim glazbenicima (G. Končar, K. Nakazawa...). Snimala je za potrebe radija i televizije, a od 2014. godine je i službeni korepetitor Međunarodnoga pjevačkog natjecanja Lav Mirski u Osijeku. Na XV. Danima Milka Kelemena 2009. godine dojmljivom izvedbom Kelemenove Teme s varijacijama oduševila je prisutnog skladatelja zasluživši u više navrata njegov poziv za nastup na tom uglednom međunarodnom glazbenom festivalu koji u protekla tri desetljeća okuplja vrhunske glazbenike iz cijeloga svijeta. Klavirskom pedagogijom počela se baviti u glazbenim školama u Zagrebu i Osijeku, a u razdoblju od 2003. – 2007. bila je voditeljica Stručnog vijeća učitelja klavira za šire područje Slavonije. Osim kao nastavnica klavira, surađujući s gudačkim odjelom Glazbene škole Franje Kuhača u Osijeku i kao korepetitor studenata pjevanja Muzičke akademije u Zagrebu, ostvarila je brojna dostignuća u Hrvatskoj i inozemstvu. Kao asistentica na Umjetničkoj akademiji u Osijeku zaposlila se 2007. godine, a trenutno je u zvanju umjetničke savjetnice na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku.
IVAN KARŠA rođen je 1981. godine u Osijeku. Klavir počinje učiti s dvanaest godina, a već u sedamnaestoj upisuje studij klavira na Muzičkoj Akademiji Zagreb gdje u klasi prof. Damira Sekošana diplomira s izvrsnim ocjenama. Poslijediplomski sveučilišni umjetnički specijalistički studij za izvođače (Klavir) završava također s izvrsnim uspjehom na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi red. prof. Đure Tikvice.
Tijekom školovanja osvajao je brojne visoke nagrade na državnim natjecanjima te se usavršavao kod eminentnih klavirskih pedagoga, a na prestižnom Memorijalu „Darko Lukić“ - međunarodnom susretu mladih pijanista u Osijeku, nastupao je i kao učenik i kao student.
Pedagošku djelatnost započeo je 2002. u Glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku gdje je osim rada u nastavi, surađivao s puhačkim i gudačkim odjelom kao korepetitor i osvojio niz najviših nagrada na natjecanjima državnog i međunarodnog karaktera. Radio je kao vanjski suradnik Muzičke akademije u Zagrebu za predmet Korepeticija, a od 2007. je zaposlen na Umjetničkoj akademiji u Osijeku. Trenutno je u zvanju umjetničkog savjetnika na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku.
Koncertira kao solist, korepetitor i član komornih sastava u zemlji i inozemstvu, te povremeno snima za potrebe radija i televizije, a zapažene izvedbe je ostvario u 30-ak gradova u Hrvatskoj, Italiji, Mađarskoj, Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Bugarskoj i Poljskoj.
Službeni je korepetitor Međunarodnoga pjevačkog natjecanja Lav Mirski u Osijeku od 2015. godine, a redovito surađuje s orkestrom Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku (praizvedba hrvatske opere Sanje Drakulić „Kraljevi i konjušari“, 2. Chopinov koncert za klavir i orkestar u f-molu). Više puta je nastupio u sklopu festivala Dani Milka Kelemena –
međunarodnog glazbenog festivala koji proteklih 30 godina okuplja vrhunske glazbenike iz cijeloga svijeta. Njegov širok repertoar čine djela skladatelja od baroka do suvremenika, a na umjetnički razvoj utječe i bavljenje glazbom skladanom za klavirski duo.
Miha Haas je pijanist, koncertni glazbenik, studijski umjetnik, profesor klavira i komorne glazbe, istraživač različitih područja glazbe te zagovornik suvremenih metoda u razumijevanju izvođačke i pedagoške prakse.
Kao solist ili član ansambala nastupao je u brojnim europskim zemljama, među ostalim u Njemačkoj, Austriji, Italiji, Belgiji, Srbiji, Velikoj Britaniji, Hrvatskoj, Švedskoj, Norveškoj, Nizozemskoj, Bosni i Hercegovini te u SAD-u. Dobitnik je nagrada na raznim natjecanjima u disciplinama klavir solo i klavirski duo. S pijanistom Tadejem Horvatom osvojio je 2. nagradu na natjecanju Concours Grieg 2009. u Oslu.
Kao solist nastupio je s različitim orkestrima s djelima Mozarta, Beethovena, Chopina, Griega, Gershwina te nekih suvremenih slovenskih skladatelja. Redovito surađuje s društvom za suvremenu glazbu Neofonía, a nastupio je i na festivalima suvremene glazbe Slowind 2019. i New Music Forum 2021.
Godine 2010. s violončelistom Nikolajem Sajkom objavio je CD s djelima Griega, Martinůa, Savina i Puciharja, a iste godine s klarinetistom Tadejem Kenigom album s djelima Alojza Ajdiča. Godine 2021. izašao je CD Kvintesenca kolektiva Carpe Artem, gdje u sastavu klavirskog kvinteta nastupa u djelima Brahmsa i Šostakoviča.
Aktivno sudjeluje u istraživanjima na području akustike klavira, klavira u komornim sastavima sa gudačima te na području povijesne izvođačke prakse. Kao predavač nastupio je na međunarodnim konferencijama EPTA u Reykjavíku 2016., na Malti 2018., u Beču 2019., Bonnu 2020. te u Luzernu 2024. Osim toga, predavao je na konferenciji Piano Forum na Rodosu 2017., a kao gostujući profesor djelovao je na Umjetničkom sveučilištu u Grazu, na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, na Akademiji Franza Liszta u Budimpešti i na Indiana University of Pennsylvania u SAD-u.
Od 2014. djeluje u izvršnom odboru Društva klavirskih pedagoga Slovenije EPTA, od 2022. također je predsjednik društva te član uredništva stručnog pijanističkog časopisa Virkla.
Miha Haas rođen je u Ljubljani 1983. u glazbenoj obitelji. Klavir je počeo učiti sa šest godina kod Tanje Zrimšek, a nastavio kod oca Hinka u Srednjoj glazbenoj i baletnoj školi Ljubljana (danas KGBL). Studirao je na Akademiji za glazbu u Ljubljani u razredu Dubravke Tomšič-Srebotnjak, a magistrirao na Konzervatoriju u Bruxellesu kod Aleksandra Madžara. Tijekom školovanja dobio je Škerjančevu nagradu SGBŠ Ljubljana, Prešernovu nagradu Akademije za glazbu i Prešernovu nagradu Sveučilišta u Ljubljani. Trenutno je zaposlen na Akademiji za glazbu Sveučilišta u Ljubljani.
Beata Ilona Barcza je pijanistica i komorna glazbenica iz Mađarske. Magistarski studij završila je 2013. na Sveučilištu u Pécsu, na Akademiji za glazbu i vizualnu umjetnost. Tijekom školovanja sudjelovala je na brojnim natjecanjima na kojima je osvojila više prvih nagrada. Kao pijanistica redovito je nastupala na recitalima u Narodnom kazalištu u Pécsu, zajedno s uglednom sopranisticom Mariannom Váradi. Beatu zanimaju i tipkovni instrumenti karakteristični za staru glazbu. U Mađarskoj se tri godine dodatno usavršavala u sviranju čembala. Na poziv Malcolma Bilsona sudjelovala je u Ithaci (SAD) na njegovom majstorskom tečaju fortepiana, a u Ljubljani na majstorskom tečaju za “Pedalflügel” kod Daliborja Miklavčiča. Godine 2015. preselila se u Ljubljanu, nakon što je dobila stipendiju za studij na Akademiji za glazbu u razredu Jasminke Stančul.
Kao pijanistica surađivala je na majstorskim tečajevima Vasilija Meljnikova (violina), Žige Branka (violina), Roka Zgonca (violina), Lane Trotovšek (violina), Jake Stadlerja (violončelo), Edite Garčević Koželj (pjevanje), Pie Brodnik (pjevanje), Marianne Váradi (pjevanje) i Andreja Zupana (klarinet). Barcza rado surađuje i s pjevačima – u Cankarjevu domu bila je članica komornog orkestra u predstavama Snježne kraljice (Mathew King). U Slovenskoj filharmoniji već je više puta nastupila u raznim projektima suvremene glazbe. Kao solistica s orkestrom nastupala je u Mađarskoj i Italiji. U komornim sastavima koncertirala je u Sloveniji, Austriji, Švicarskoj, Hrvatskoj i Srbiji. Trenutno radi kao korepetitorica violine na Akademiji za glazbu u Ljubljani.
Sanja Drakulić (Zagreb, 1963.) hrvatska je skladateljica i pijanistica. Studij klavira završila je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a kompoziciju usavršila na Moskovskom državnom konzervatoriju P. I. Čajkovski, gdje je završila i poslijediplomski studij te bila asistentica. Uz kompoziciju studirala je muzikologiju i orgulje. Od 2000. godine djeluje na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku, a ranije je predavala na Visokoj školi za glazbenu umjetnost Ino Mirković u Lovranu. Drakulić redovito održava međunarodne tečajeve i sudjeluje u žirijima natjecanja, a njezina su djela izvođena u Hrvatskoj i inozemstvu (Rusija, Njemačka, Italija, SAD, Japan). Autorica je brojnih orkestralnih, koncertantnih, komornih, klavirskih, vokalnih, zborskih i scenskih djela, a kao pijanistica nastupa po Europi i Americi. Dobitnica je više međunarodnih i domaćih nagrada, među kojima se ističe prva nagrada na Sveruskom natjecanju mladih skladatelja u Moskvi (1993.). Članica je Hrvatskog društva skladatelja, Saveza skladatelja Rusije i Britanske akademije skladatelja.
Ansambl Glazbene staze peteročlani je mješoviti instrumentalni sastav. Prema sastavu pripada vrsti glazbenog ansambla koji se naziva pierrot-ansamblom te je jedini komorni sastav te vrste u Hrvatskoj. Ovisno o programu, ansambl surađuje i s drugim glazbenicima. Članice i članovi Glazbenih staza vrsni su komorni glazbenici, solisti i glazbeni pedagozi, obrazovani na muzičkim akademijama u Hrvatskoj i inozemstvu. Ansambl djeluje od 2012. godine, a proizašao je iz ciklusa Glazbene staze. Od samog početka članice ansambla su pijanistica Iva Ljubičić Lukić, ujedno i osnivačica Glazbenih staza, flautistica Eda Rimanić i violinistica Đana Kahriman. Klarinetist Franjo Stojaković pridružuje se ansamblu već 2013. godine, a od 2018. godine violončelist ansambla postaje Andrija Šimić. Koncerti Glazbenih staza tematski su osmišljeni te često spajaju klasičnu glazbu s drugim glazbenim izričajima kao što su filmska glazba, jazz i šansona. S osobitim je uspjehom, uz pohvale kritike i veliki interes publike, ansambl izveo programe Crveni ruž, Zvjezdane staze, Barok Pop i mnoge druge. U njima je prepoznata i obrazovna kvaliteta pa je ansambl uključen u izvedbe programa Hrvatske glazbene mladeži (Glazba u mom kvartu) i Ministarstva kulture i medija (Ruksak (pun) kulture). Pored redovitih nastupa u ciklusu Glazbene staze, ansambl je ostvario brojne nastupe diljem Hrvatske. Glazbenici ovog ansambla od samih početaka surađuju s domaćim skladateljima te su do sada praizveli djela niza mladih, ali i etabliranih skladatelja: Biance Ban, Ivana Končića, Ivane Kovač, Sande Majurec, Ivana Josipa Skendera, Marka Slavičeka, Brune Vlaheka i Tomislava Uhlika.
Zagrebački gitarski duo, kojeg čine Morana Pešutić i Tomislav Vasilj, nastao je 2014. godine iz želje za promicanjem repertoara za dvije gitare i populariziranja gitarskog dua u Hrvatskoj. U svoje programe uvijek nastoje uključiti i hrvatsku glazbu za gitaru, a u želji da prošire repertoar za dvije gitare počeli su surađivati s hrvatskim skladateljima. Zagrebački gitarski duo do sada je ostvario mnogobrojne nastupe, a svakako su za izdvojiti ciklus Guitarra Viva, Zagrebački gitaristički festival, Međunarodni gitaristički festival Tremolo u Skopju, Youngmasters festival u Samoboru, Međunarodno gitarističko natjecanje Ida Presti i Baromus festival u Rovinju. Hrvatsko društvo glazbenih i plesnih pedagoga također je prepoznalo njihov rad te su nastupili na svečanom otvorenju povodom obilježavanja šezdesete obljetnice Hrvatskog natjecanja učenika i studenata glazbe.
„Spoj strasti, virtuoznosti i emotivnosti“, Srđana Vrsalović, glazba.hr
„Njihova je uvjerljiva interpretacija, bogata finim dinamičkim nijansama, balansiranog promišljanja zvuka i tišine, otkrila sličan senzibilitet za glazbeni tijek i inspiraciju izvanglazbenim temama s hrvatskim skladatelji(ca)ma čiju su glazbu izvodili.“, Srđana Vrsalović, glazba.hr
Strastvenost i emocionalnost plesnog ritma kroz tri stavka Morana i Tomislav izveli su koordinirano i s mjerom, suvereno odgovarajući na virtuozne izazove koje je skladatelj postavio pred inteprete. “, Srđana Vrsalović, glazba.hr
Svojim su interpretacijama glazbenici pokazali slojevitost senzibiliteta i muzikalnosti, a program je tako postigao pravu gradaciju, a publici priuštio užitak komornog muziciranja, koji se na koncertima ciklusa Guitarra viva uvijek iznova doživi. “, Srđana Vrsalović, glazba.hr
„ … bilo nevjerojatno slušati složnost dvoje glazbenika koji su doista zvučali kao jedan instrument, precizan i usklađen. No više od tehničkog aspekta publiku je osvojila iznimna muzikalnost i višeslojni senzibilitet glazbenika, kao i njihova međusobna komunikacija i razumijevanje. Bila je to večer predanog muziciranja s mnogo profinjene osjećajnosti koja je istkala dojmljivu atmosferu“ , Marija Saraga, Sedam dana glazbe
Morana Pešutić je diplomirala gitaru na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesora Darka Petrinjaka, a magistrirala na Kraljevskom konzervatoriju u Haagu u klasi profesora Zorana Dukića. Tijekom svog školovanja usavršavala se i na brojnim seminarima koje su vodili istaknuti gitaristički pedagozi iz Hrvatske i inozemstva.
Nastupala je diljem Hrvatske i Europe, a velik dio njenog koncertnog života čini komorno muziciranje, pa je tako bila član nekoliko komornih sastava među kojima su za izdvojiti The Hague Guitar Quartet i Amicorde Guitar Trio.
Sudjelovala je u projektu Guitarrismo uz Zorana Dukića, Petrita Çekua, Maroja Brčića, Tomislava Vukšića, Tvrtka Sarića, Krešimira Bedeka i Pedra Ribeira Rodriguesa. Oktet je održao koncert i na Dubrovačkim ljetnim igrama iz kojeg je proizašao CD/DVD u izdanju Croatia Recordsa.
Od 2009. godine bavi se i pedagoškim radom a trenutno radi kao profesorica gitare u Glazbenoj školi Blagoja Berse u Zagrebu. Njeni učenici postižu zamjetne rezultate na državnim i međunarodnim natjecanjima, a članica je i ocjenjivačkih sudova na natjecanjima klasične gitare, te drži seminare i majstorske tečajeve.
Osim koncertne i pedagoške djelatnosti bavi se i promicanjem kulture klasične gitare te je, između ostalog, bila idejna začetnica i suosnivačica Zagreb Guitar Festivala kao i umjetnička ravnateljica Festivala u njegova prva dva izdanja. Pet godina bila je umjetnička ravnateljica Međunarodne ljetne škole mladih glazbenika Youngmasters i popratnog Festivala, te članica organizacijskog tima, a također je suosnivačica i umjetnička ravnateljica Međunarodnog gitarističkog natjecanja Ida Presti koje se održava bienalno od 2018. godine.
Iste godine izabrana je za predsjednicu Hrvatske udruge gitarskih pedagoga te organizira godišnje stručne skupove nastavnika gitare.
Tomislav Vasilj magistrirao je gitaru u klasi prof. Martina Myslivečeka na Hochschulle für Musik und darstellende Kunst u Grazu (danas Kunstuniversität Graz). Usavršavao se na brojnim seminarima istaknutih gitarističkih pedagoga.
Nastupa samostalno kao i u različitim sastavima. Djelujući u Zagrebačkom gitarističkom kvartetu nastupio je u preko dvadeset zemalja Europe, Sjeverne Amerike, Afrike i Azije, te snimio nekoliko nosača zvuka. Kao član spomenutog kvarteta nastupao je sa raznim orkestrima među kojima je i Zagrebačka filharmonija.
Kao solist nastupio je na brojnim manifestacijama, a za istaknuti su Varaždinske barokne večeri i Glazbena tribina.
Od 1999. radi kao profesor gitare na Glazbenoj školi Blagoja Berse u Zagrebu.
Redoviti je član ocjenjivačkih sudova na gitarističkim natjecanjima, a održava i seminare za učenike osnovnih i srednjih škola.
Alojzije Seder rođen je 11.4. 1946. U Sremskim Karlovcima. Osnovnu školu i gimnaziju
završio je u Subotici, a studij elektrotehnike u Zagrebu 1969. Uz profesiju aktivno se bavi
ranom glazbom svirajući lutnju i gitaru. Studij gitare u klasi Darka Petrinjaka završava 1984.
Na glazbenoj školi Pavla Markovca radi isprva kao nastavnik gitare, a potom kao nastavnik
gradnje i restauracije glazbala pri muzeju Franje Šnajdera. Sagradio je oko tristotinjak
glazbala, uglavnom gitara i lutnji te mandolina, viola da gamba i violončela. Svoja saznanja
sintetizirao je u magisteriju i doktoratu na Zavodu za Elektroakustiku elektrotehničkog
fakulteta u Zagrebu. Uživa u mirovini u radionici na tavanu zgrade u kojoj živi sa suprugom
Ivančicom.
U predavanju nastoji prikazati elementarne akustične parametre žičanih glazbala, probleme
ugađanja istih kao i osobine koje čine kvalitetu glazbala. Pokušat će odgovoriti na neka
pitanja kao što su:
U čemu je razlika između Boesendorfera i Steinwaya?
Što povezuje violinu i konja?
Nije li se Johannes Brahms rodio godinu dana prerano?
LJERKA OČIĆ, jedna je od najistaknutijih hrvatskih glazbenih umjetnica. Nastupala je u gotovo svim europskim zemljama, od SAD-a do Južne Amerike, Australije i Azije, na znamenitim orguljama kao solistica i komorna glazbenica u okviru glazbenih sezona svjetskih metropola, od New Yorka do Moskve,Tokya do Sidneya , od Kuala Lumpura do Santiaga de Chile, održavši preko 1300 koncerata.
U okviru tematskih koncertnih programa predstavila je cjelokupne orguljske opuse F. Mendelssohna, C. Francka, J.Brahmsa i F. Dugana, te je tijekom dvije koncertne sezone (2013.- 2015.) održala 20 koncerata u okviru projekta „Europska orguljska glazba kroz razdoblja i stilove od 16. -21. stoljeća“ . Umjetnička je ravnateljica Rapskih glazbenih večeri, Orguljskog festivala „Petar Nakić“, cikljusa kućnih koncerata „Iz salona Očić“, te akademskog Orguljskog festivala „Anabasis“. Održava majstorske tečajeve interpretacije u zemlji i inozemstvu. Članica je međunarodnih žirija orguljaških natjecanja. Do sada je snimila 30 nosača zvuka za domaće i inozemne diskografske kuće. Autorica je niza televizijskih i radijskih emisija posvećenih orguljskoj glazbi. Bavi se publicistikom, te je uz
stručne članke, redaktorski i istraživački rad na hrvatskoj orguljskoj baštini , 2004. objavila knjigu eseja „Orguljska umjetnost“ u izdanju Matice hrvatske. 2006. godine objavila je knjigu na temu novog metodičkog pristupa podučavanju orgulja, „Orgulje..energija duha“. Autorica je sveučilišnog udžbenika pod nazivom „Europske orguljske škole od 16. do 19. stoljeća“ za kolegij Povijesna izvođačka praksa koji je objavljen 2022. godine. Učestalo je pozivana na europske glazbene akademije (Ljubljana, Weimar, Mannheim, Trossingen, Verona) na gostovanja u okviru Erasmus programa. Od studenog 2014. do 2019. djelovala je kao prodekanica za međunarodnu i međuinstitucionalnu suradnju na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Dobitnica je niza prestižnih međunarodnih i domaćih priznanja, od nagrade „Milka Trnina“ do nekoliko diskografskih nagrada „Porin“, pedagoških nagrada, Nagrade Grada Zagreba, najviše državne nagrade „Vladimir Nazor“ , te je odlikovana Redom DANICE SA LIKOM MARKA MARULIĆA za doprinos kulturi. 2017. stekla je doktorat umjetnosti na Sveučilištu u Zagrebu sa temom „Europska orguljska glazba kroz razdoblja i stilove od 16. do 21. stoljeća“.